איך לבנות קריירה חדשנית גם בתחום שהוא מאד מיושן ומסורתי? ממה מתפרנסים מוזיקאים בעולם החדש? מה התפקיד של מנצחת בתזמורת? מה הקשר בין מקצוע הניצוח למנהיגות? איך מעוררים תשוקה באנשים שחיים שנים את אותה השגרה? איך מקימים תזמורת? איך מתמודדים עם ביקורת שלילית מקולגות במקצוע? ולמה בעולם החדש אנחנו צריכים ללמוד להיות בשיווק תמידי גם כשזה לא הדבר הכי טבעי לנו?
במבחן סיום התואר הראשון של רועית פלדנקרייז, המרצה שלה אמר לה לבחון קריירה במקצוע אחר. זה לא עבד לו – היום היא בעלת תואר שני בהצטיינות בניצוח תזמורת מבית הספר למוזיקה ע״ש בוכמן-מהטה באונ׳ ת״א, מרצה על ניצוח ומנהיגות בחברות בינלאומיות, והגיעה לנצח על תזמורות ברחבי העולם. היא גם ייסדה והקימה את תזמורת המושבות הישראלית, תזמורת קאמרית סמי מקצועית בשנת 2011 וניהלה אותה מוזיקלית עד המעבר לברצלונה בקיץ 2019.
רועית הראתה לי איך בהתמדה ונחישות אפשר לפתח קריירה בתחום מאוד מקובע וקצת מיושן בתפיסתו, להגיע להשגים למרות ה״לא״-ים שמקבלים לאורך הדרך, ולצאת מהצד השני – כמנצחת.